:: LOVE STORY ::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Wedding tickers

:: I LURVE THEM ::

Monday, September 7, 2009

..:: MELEPASKAN DIA PERGI ::..

salam,

akhirnya aku dah berjaya wat satu keputusan..aku dah berjaya melepaskan
cinta dia dari diri aku, walau terasa ade sesuatu yang hilang.....

hurm..nyampahlah bila benda2 cam nih jadi kat aku....tapi xpelah...ada hikmah nya....
buat ape aku nak teruskan dengan dia sedangkan dia xpenah setia dengan aku,

kalau satu masa dulu aku..buatkan dia tinggalkan yang SAH untuk dia dan pergi kepada aku, xmustahil satu hari nanti dia akan tglkan aku untuk yang lain.......ALLAH tu maha adilkan,

dia sentiasa berikan hamba dia PENAWAR...untuk mengubati LUKA yang hamba dia buat sendiri.... DIA YANG MAHA PENGASIH DAN MAHA PENYAYANG berikan aku PENAWAR, yang membolehkan aku terus lupakan dia dari hidup aku, sekarang nih aku kena hargai ape yang aku ada dan ape yang aku sayangi...supaya dia x pergi lagi dari aku seperti suatu masa dulu..... :(

aku selalu harapkan PENAWAR yang hadir nih seperti
kairul azzam tapi xmungkin aku akan perolehi....
aku ini siapa nak di bandingkan
dia.....AKU cume insan biasa yang mengharapkan sesuatu yang terbaik, tapi LAYAK ke aku nak perolehi semua tu.......

aku...besyukur dengan ape yang aku ada......CINTA boleh buatkan manusia itu BUTA, tapi aku tak kan BUTA disebabkan cinta...

.:: BERIKAN AKU CAHAYA ::.

3 comments:

aaapit said...

mesti ada yg terbaik utk yg terbaik..ingat tuh!!!so jadik yg terbaik...

missysha said...

biar kan..si luncai dgn labu2 nya..biarkan..biarkan...selamat berpuasa

iz said...

kadang kala kita diatas.. kadang kala kita dibawah.. jgn lah terlalu bersedih apa bila dibawah..p/s pengalaman mematangkan seseorang menjadi yg lebih berguna.