:: LOVE STORY ::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Wedding tickers

:: I LURVE THEM ::

Tuesday, September 8, 2009

..:: DETIK 4:30 PTG ::..

salam,

sebenarnya xde ape nk tulis....cume saje2 duk tgu waktu nk balik nih....erm nk buka ape yek

hari ni, msk mee goreng sedap nye...teringat kat oleen masa mskkan aku mee goreng suatu masa dulu.....sedapnya......

ermm....lambatnya nk ballik ni, sambil tuh duk belek2 pic kawan2 masa belajar dulu......IKTBN SEPANG yang indah dan damai di kalbu....aku jumpelah pic masa kita org pg istana budaya (rasenyalah kot) ade timbul niat "nakal" mengenakan kawan2 ku yang TIDAK BERDOSA maafkan aku....

sekadar gurauan......tiada kaitan antara yang hidup dan yang mati...... :)

gambar asal




gambar yang telah dilempengkan oleh saya



p/s: hehehe.....jgn mare k, xbaik marah2 pose-pose niih :P

..::BERIKAN AKU CAHAYA::.

No comments: