:: LOVE STORY ::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Wedding tickers

:: I LURVE THEM ::

Tuesday, September 1, 2009

..:: PAGI YANG INDAH TAPI HUJAN::..

salam,

hari nih aku dikejutkan ngan satu sms "kenapa diam", hurm...nyampah lak ngan 'dia' nih dah org senyap tuh paham-paham lah kan.....yang penting skg nih aku nak jauhkan diri aku dari 'masalah' tuh.....
x mau pikir-pikir nyusahkan je.....

sesampai kat opis ujan , xleh nk kuar...betul lah hujan tuh rahmat, yelah kalo x xdelah aku duk update blog nih, duk intai kat tingkap tinjau-tinjau ke lebuhraya plus, xde tanda-tanda ujan nak benti lagi sambil tuh aku duk check email ade satu email yang 'sedap' untuk dikongsi besama, lagi-lagi time posa nih...heheheh

p/s: tengok je tau..

untuk tantapan halwa mata, boleh lah kalo nk wat buka nanti....

mula-mula kita mkn nasi dulu


lepas tu kita mkn lauk..



dah kenyang mkn kenalah minum dulu...
ada yang tempatan...jus delima


ade yang omputih..jus strawberry...



dah hilang haus...kita makanlah pencuci mulut.
ada strawberry cicah coklat...



ade aiskrim


dan ade cute cupcake

Add Image

selamat menjamu selera.....heheheheh, dan jangan lupa basuh tangan bersih-bersih

..::BERIKAN AKU CAHAYA::..

No comments: