:: LOVE STORY ::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Wedding tickers

:: I LURVE THEM ::

Tuesday, August 25, 2009

..:: DIA KEMBALI MENGHANTUI::..

salam,

dia..
insan pertama yang bertahta..
dia..
insan pertama yang ku cinta....


ermm, syahdunya lyric nih...tapi 'dia' yang aku maksudkan bukan seperti itu.....

'dia' yang hadir kembali nih, 'dia' yang selalu membuat hidup aku bercelaru...ngan macam2 rasa....

napelh 'dia' boleh hadir kembali saat aku baru je nk bermain2 dengan cinta baru...nape lah dia hadir saat aku baru nk merancang nak bina mahligai impian, napelah 'dia' hadir saat aku...nk dia pergi jauh dari hidup aku..

tapi...aku juga sebenarnya yang 'sengal' yang dok pg reply msg dia tadi nape....kalo x sume nih xjadi lah....1 msg je boleh ubah kehidupan korang rasa betul x......

ya ALLAH tolong bantulah hamba mu ini mencari jalan keluar dari segala belenggu yg dia ciptakan sendiri......ya ALLAH yg maha pemurah lagi maha pegasih...ampukan lah salah dan dosa aku padamu......maha hebat dugaan yang ENGKAU berikan........ :(



..::BERIKAN AKU CAHAYA::..

2 comments:

Leeyana said...

sapekah DIA tu ck mai oit?
bile nak bukak pose same2?..lambat2 nnt fully booked..hahahha

aaapit said...

Uiks...lain mcm punya lentuk nih cikmai..