:: LOVE STORY ::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Wedding tickers

:: I LURVE THEM ::

Thursday, December 2, 2010

alhamdulilah...akhirnya impian jadi kenyataan...

salam,

hi sume b2b, mcm mana prep harapnya semua bejalan lancar..dan wat mantan b2b selamat pengantin baru, semoga bhagia hingga ke akhir hayat..amin...

alhamdulilah...semua yg di impikan akhirnya jadi kenyataan.. baju dah siap, cincin dah collect dr kedai..dan ia seperti yg diimpikan...lega semuanya...mohon ALLAH permudahkan hidup saya....

sebenarnya hati sekarang nih xtenteram sangat, satu lagi dugaan yg besar melanda hidup saya...cuma sy berharap sy kuat dan tabah nk hadapi semuanya...suma org kata sy nih xde hati dan perasaan, tapi sebenarnya sy sembunyikan hati saya, saya takut hati sy yg kecil ini terluka lagi...

tetiba rasa rindu ngan keluarga, mereka dan dia yang telah pergi, dia yg bakal menjadi tulang belakang sy, dan BFF yg setia disisi memberi teguran2 manja.. agaknya kalau mereka semua xada dlm hidup sy..mesti sunyi sepi je hidup sy nih....

p/s ; blog skg nih agak boring cikit..sbb xdpt nk upload ape2 gambar...kat opis kena blok...huhu :(

BERIKAN AKU CAHAYA

No comments: