:: LOVE STORY ::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Wedding tickers

:: I LURVE THEM ::

Thursday, July 7, 2011

orang ketiga..

salam,

heeh..tajuk sj bikin panas je..sebenarnya hari ni ngantok sgt dekat opis ni..mata berat betul tido lambat malam tadi nk siapkan tempahan gambar akan di upload kemudian di lurvering. bebalik kepada cita orang ketiga ni..mlm smlm tgk cita anissa kat tv3 sian btl tgk watak fiza dalam cita tu ditipu suami hidup2...mati-mati dia percaya dekat suami dia...rupanya suami dia dah kawin lain.....mintak dijauhkanlah kehidupan saya jadi seperti ini...


kadang-kadang saya pun rasa pelik kenapa jadi cm nih..dalam cita tu watak zamirul kahwin ngan watak RCW sbb watak fiza xboleh dapatkan anak..tapi kenapa lah dia sanggup kawin ngan kawan baik wife dia sendiri...

sy pernah juga tanya dekat en tunang..kalau esok kawin sy nih xboleh dapatkan anak tuk dia..dia kawin lain x...pastuh dia jawab kalau Allah nk bg rezeki adelah nanti2 dia bg lg pun boleh bedua lama sikit....tapikan rasa risau tetap ade..sbb banyak dah jadi kadang2 punca xde anak ni buat laki ambil kesempatan nk cri lain....tapi ade juga yang bahagia walau berpuluh tahun kawin xde anak...

saya mmg emosi bila tgk cerita mcm ni..banyak sangat masalah yang dihadapi dalam cita tu. sbb tu sy lebih suka tgk span bob yang comel dan sengal tu.

banyak btl membebel hari ni...skg xde mood nk buat persiapan kawin..mood malas ngan melanda... banyak lagi barang2 diy yang perlu disiapkan....

hujung minggu nih nk try buat lasagna lah...percubaan pertama hari tu menjadi tapi xtau lah mcm mana percubaan kedua ni.bahan sume dah beli...en tunang suka sgt masa buat hari tu...dan dah tanye bila mau buat lagi..hehe tgu jelah klu ade mase bolehlh nk dibuat minggu ini :-)



BERIKAN AKU CAHAYA

6 comments:

tqahmisdar said...

terus rase lapar smula bile tgk lasagna tu..nyum2~

mydlove said...

hehe...sy pun...sedapnya.

fiqrahanggun_65@yahoo.com said...

berita baik untuk bakal pengantin di luar sana!!!
butik pengantin fiqrah anggun menyediakan khidmat perkahwinan yang berpatutan!lawati blog kami http://fiqrahanggun.blogspot.com/ untuk maklumat lanjut tentang pakej2 yang disediakan!

Bila Ku Kata Cinta... said...

hai dear..salam kenal...

tulah..tengok citer tuh..cam geram jugak..best frenz tu..for me..berterus teranglah..parah jiwa kalau tahu..kawan baik kite..yg kita syg n hormat tikam kita dari belakang

Haidi diyana said...

Tgk spongebob lagi besh..xyah nak pikir2.Huh lasagna tu meh la pos sini=)

mydlove said...

BKKC: tau xpe..mmg sakit sgt bila mati2 kena tpu ngan org tersayang nih..baik terus terang je...

HAIDI: heeh, tau xpe baik tgk span bob, lasagna xjadilah manis pulak dia...pki tomato yang masak..kurang sedap jdnya.. :(