:: LOVE STORY ::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Wedding tickers

:: I LURVE THEM ::

Wednesday, June 8, 2011

tolong saya kwn2..

salam,



Kwn - kwn boleh tlg saya x untuk pilih design mana yang sesuai untuk kad kahwin saya. mcm-mcm dilema dalam hati..kad kahwin pun nk dilema2 hehe .xtau nk yang mana...minta bantuan ya tlg vote yang mana satu..


no 1





source: i like card

no 2
source: downloadandpaint

no 3
no 4

source: one tree


no 5
source: pino design

no 6
source: glamourpusswedding

no 7
source: i like card

sy suka design yang no 1,2 dan 4 tapi yang paling suka no 2, tapi klu ada mesti mahal...tolong bantu saya..mana nk dapat kat sebegitu...atau ada sapa2 yang boleh designkan..cik cbl boleh x...


BERIKAN AKU CAHAYA

5 comments:

Laugh in the Kitchen said...

weee...rambang mata. smua pon cantik cantik...
*garu kepala*

Unknown said...

saya suka no. 4 la eheheheh :) already link u dear :)

mydlove said...

laugh in the kitchen: tulah sy pun agak konfius yang mn yg lawa...

nora: tulah yg no 4 unik kan..siap ade butang2 lg..mekasih nora

Renee Meow said...

vote semuaaaa...! *ok x membantu* ;p

mydlove said...

tulah semua pun cantik...