:: LOVE STORY ::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Wedding tickers

:: I LURVE THEM ::

Monday, August 30, 2010

:: heppy besday along and my lurve ::

salam

31.08.2010

besday dua org yang amat disayangi dan yang teramat2 berharga dalam hati saya

along

kakak sulong saya yang amat disayangi..hehe, banyak bekorban untuk kami adik beradik
skg dia hidup ngan anak2 dia je..sbb suami yang tercinta telah pergi menghadap ilahi
semoga dia tabah menghadapi hari2 mendatang... adik sayang along...

my lurve

insan yang sy sayang, dan insyaAllah akan jadi tulang belakang dalam hidup saya,
doakan jodoh kami berpanjangan ye...


untuk along ade sesuatu yang istimewa menanti
dan utk my lurve cupcakes yang di order dari cupcakeschek,
ni repeat order sy just request fondant deco, design xkisah warna biru aqua, dan ade sea shell,
dalam 16 pcs, base dia pki Vanilla,
naseb baik cik ayu nk buatkan, sbb dia bg xtau xamik tempahan dalam bulan ramadhan
THANK A LOTS kak,...
cake dia sedap hingga menjilat jari dan amat senang dan mudah nk berurusan....that y saya suka, mmg2 HIGHLY RECOMMENDED! i'm loving it...
BERIKAN AKU CAHAYA


2 comments:

::a.z.i.d.a.h:: said...

cantik kek ko yunk...hehehe

Nur Rawaidah Rahmat said...

canteknya kek =) salam b2b dear