:: LOVE STORY ::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Wedding tickers

:: I LURVE THEM ::

Wednesday, April 21, 2010

.:: DIY OH DIY ::.

salam semua,,

hari nih hari yang xbest tul bg sy, dahlah tersadar lambat, habis punch card merah,

pastuh stat keta enjin pulak xidup bateri weak....hurm pastuh penat menunggu....nk p amik duit
kat post opis.....

last2 amik MC. pastuh my love ajak p sopping terus sehat...hehehe...suka..suki

balik2 je sampai kul 8pm, terus on FB tanpe mandi...heheh musyuk tul......

mlm wat DIY nih...tuk my BFF, heheh..sekali tgk dah mcm cup kek, dua kali tgk mmg mcm cup kek....saksikan karya terhebat abad ini.........ehehehe



1. mase nih xsiap lagi...baru tampal2...


2. ni lah dia sesudah siap...nampak sedap je.... utk di mkn....


yang kat tengah tuh nk letak roses kecik2, tapi tgk cm dah ok jer, tapi tahlah miss bride wanabe suke ker x.......hehehehe


:: BERIKAN AKU CAHAYA ::



4 comments:

.:Mrs. Engineer:. said...

bli bunga ktne n how much eh?

mydlove said...

beli dekat balakong, dkt tmn selesa jaya, dia ade iklan dlm majalh Pesona pegantin....yang cover eira syazira.dekat bahagian depan jer..murah jer
4 tangkai rm 10, kalo satu tangkai rm 3, satu tangkai ade 5 kuntum...kalo beli bunga kat situ gubah free je.....

Leeyana said...

miss bride wanabe said: saye sasgt suke...arigato..heehhe

fia said...

comelnya dan murah...nice meet u..i fillow u...